Alla inlägg den 19 mars 2011

Av Marie Anderberg - 19 mars 2011 16:36

Idag har det varit lite av en "lyxdag" för mig....hemma,men ledig! Min vikarie ville träna på att fixa alla de dagliga rutiner själv medan jag fortfarande fanns här och kunde rycka in om något gick snett. General repetion tror jag det kallas! Nåväl,min arbets insats har varit minimal...och jag fick SOVMORGON!   Den första sen Klara reste härifrån...gud så skönt!! Portugal är fantastiskt,men inte ens där existerar några sovmornar alls. Första ridpasset kl 9,så det är bara till att komma sig ur sängen. Så förutom att jag har tvättat och packat så har det varit en lugn dag här....så skönt! En lång promenad tillsammans med Humlan blev det förstås....jag är så van att alltid fara runt som en virvel vind att jag har blivit ganska så dålig på att sitta still..! Alla har det bra här just nu,Doris är sig själv igen,lammet mår bra,hästarna är friska och skadefria,kattungarna har börjat att öppna sina ögon......Det känns som om allt är under fullständig kontroll,nu håller jag bara tummarna att det är likadant när jag kommer hem! Så med gott samvete kan jag hoppa på flyget tidigt imorgon. 20 grader varmt och sol i Portugal,YES!  . Denna gången skall jag ta med mig datorn (håller på med en del skriv arbete som jag måste bli färdig med) så jag skall försöka att skicka lite rapporter från "tränings lägret".

  Fina Romero,han längtar efter vår och sommar minst lika mycket som jag! Hade han bara vetat var jag skulle resa så tror jag att han hade svimmat av avundsjuka!

Ovido - Quiz & Flashcards