Alla inlägg den 31 december 2009

Av Marie Anderberg - 31 december 2009 14:15

Nyårsafton...för alla djurens del så hoppas jag att det blir en lugn sådan. Det är alltid lite sådär med hästarna som går ute på lösdrift...och nyårs raketer. Inte för att dom i grund och botten är speciellt lättskrämda..,men jag vet av bitter erfarenhet hur lätt det är att det går snett...och då blir det kaos!

I Skåne hade jag ett litet gäng med lösdriftshästar och där var det grannens nyårsraketer som flög in i hästarnas hage,och dom blev vett skrämda! I full panik dundrade gänget genom sitt staket,skenade 1 mil mitt i natten...smällde raketer gjordes det överallt så dom bara sprang och sprang...Det var ingen hit,jag minns det som om det var igår...,förfärliga minne!

Men här hoppas jag på en lugn natt och önskar alla ETT RIKTIGT GOTT NYTT ÅR   

  Romero

  Leal och Ivan

  Nikita som leker i snön

Ovido - Quiz & Flashcards